Škola v přírodě

By Ivana Minářová on Květen 31, 2013 in Akce ve školce with 13 komentářů

Tento týden je dvacet předškoláků se svým pedagogickým doprovodem na škole v přírodě. V tomto článku vás budeme průběžně informovat, jak se dětem daří a co dělají.

Den první – příjezd
Dopolední cesta vlakem a autobusem proběhla bez problémů. Náladu nám nezkazil ani nepříjemný déšť. Odpoledne přestalo pršet, tak jsme se vydali prozkoumat okolí. Cestou jsme potkali koníčky, ovce, kozy i lamy a telátka. Večer jsme si volně hráli, psali pohledy domů. Přijel také poštovský panáček a přivezl pohledy a pohádku na dobrou noc.

Den druhý – Buchtův kopec
Dopoledne jsme začali tvořit deník ze školy v přírodě. Venku jsme hrály různé hry – fotbal, golf, skákání přes švihadla, dováděli jsme na pískovišti. K tomu jsme sbírali různé přírodniny.
Odpoledne nás čekal výlet přes Buchtův kopec do hotelu Podlesí do krytého bazénu. Po návratu jsme pracovali na denících, zdobili trička.
Den jsme zakončili obdobně jako včera – přijel poštovský panáček a aby se nám dobře usínalo, nesměla chybět pohádka na dobrou noc.

Den třetí – ekofarma
Dopoledne i odpoledne jsme strávili na ekofarmě Husák. Krmili jsme kravičky, koníčky, slepice, viděli jsme malá housátka a želvy. Tímto bychom chtěli poděkovat našim průvodcům za to, jak se nám věnovali.
Večer jsme pokračovali ve tvorbě deníku a triček, přijel poštovský panáček a přivezl poštu. Následovala pohádka na dobrou noc a zasloužený spánek.

Den čtvrtý – hledání pokladu
Ráno jsme dokončovali trička a pracovali na denících. Šli jsme na krátkou vycházku do vesnice Líšná.
Odpoledne, vzhledem k silnému dešti, probíhalo hledání pokladu v prostorách hotelu. Před večeří jsme šli na krátkou procházku v pláštěnkách ke kravínu na telátka. Své nové zážitky jsme doplnili do deníků, rozdělili si poklad, rozdali poslední pohledy a přečetli pohádku na dobrou noc.

A zítra jedeme domů…

Den pátý – jedeme domů
Celé dopoledne vytrvale pršelo, ale to nám vůbec nevadilo, protože jsme balili. Po obědě jsme vyrazili do Sněžného na autobus a při tom jsme si dali sladkou sváču v cukrárně. Potom nás čekala cesta vlakem do Brna a setkání s rodiči po tak dlouhé době.